Regisztrációs adó ügyintézés 2 óra alatt?

Tudta, hogy a Magyarországon még nem honosított gépjárművek forgalomba helyezésének ügyintézése akár 2 órán belül lehetséges? Nálunk igen! Ehhez csak el kell küldeni e-mailen részünkre (info@regisztraciosadougyintezes.hu) az alábbi dokumentumokat és mi intézzük a többit.

1. A képviselői meghatalmazás kitöltve

2. VPID szám

Amennyiben nem rendelkezik VPID számmal- ami magánszemélyeknek és cégeknek is kötelező a regisztrációs adó ügyintézéshez – a megfelelő formanyomtatványt kitöltve küldje el nekünk a fenti e-mail címre és mi megigényeljük. (A VPID adatlap magányszemélyeknek és cégeknek a szükséges okmányok menüpontban letölthető.)

3. A gépjármű műszaki adatlapját, kereskedelmi számláját (amennyiben cégtől vásárolt), magánszemély esetén adókártyát, személyi igazolványt, lakcímkártyát, cég esetében cégkivonatot és aláírási címpéldányt kérnénk elküldeni jól látható formában a regisztraciosadougyintezes.hu email címre.

Amint a fent említett dokumentumok megérkeznek hozzánk a következő időpontokon belül (amennyiben az nem munkaszüneti vagy ünnepnap):

H-Cs: 8:00-15:00-ig

P: 8:00-11:00-ig

a regisztrációs adó határozatot 2 órán belül visszaküldjük Önnek email-ben. Ilyen egyszerű. Sorban állás nélkül, akár két óra alatt.